آیا تعداد داوطلبین شهرستان نی ریز افزایش می یابد!!!؟

     انتخاب 94 نی ریز و استهبان

        

کاندیدای جوان نی ریزی از حوزه انتخابیه شیراز طی مصاحبه ای از احتمال تغییر حوزه انتخابی خود به نی ریز و استهبان خبر داد!

در مهلت یک هفته ای نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس،ثبت‌نام‌کنندگان در حوزه انتخابیه فارس آمار قابل توجهی را ثبت کردند. به گفته پژوهش معاون سیاسی استاندار فارس استقبال از نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه فارس حدود 100 درصد افزایش داشته است به طوری که 728 نفر برای نمایندگی مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند.در حوزه انتخابیه شیراز به عنوان یکی از حوزه های مهم و تاثیرگذار، تعداد کل داوطلبان به 284 نفر رسید که از این تعداد، 58 نفر دارای مدرک دکتری، 199 نفر کارشناسی ارشد، 15 نفر دارای مدرک لیسانس جانباز و 12 نفر از تحصیلات حوزوی برخوردار بودند.

نکته قابل توجه در این دوره حضور چشمگیر چهره های جوانی بود که کمترین آن ها سی سال و سه ماه سن داشت. اما آنچه بهانه این نوشتار گردید، داوطلبی آقای دکتر حسین پرویزی پژوهشگر جوان بخش قطرویه با سی سال و 4 ماه سن بود که به جرات می توان او را جوان ترین داوطلب دارای مدرک دکتری تخصصی در حوزه انتخابیه شیراز دانست. که وبسایت مجمع علمی فرهیختگان بخش قطرویه گفتگویی کوتاه با این چهره جوان داشته است، جهت مشاهده این گفتگو می توانید به www.majma.orq.ir مراجعه کنید.

لازم بذکر است ایشان پس از بیان مختصری از زندگی، سوابق، برنامه ها و دلیل حضورش در صحنه انتخابات گریزی هم به مسئله وحدت شهرستان نی ریز زده است و از احتمال تغییر حوزه انتخابیه خود در روزهای پایانی خبر داده است.


پ ن مدیریت: با تشکر از دیار من رودخور که این خبر را به اطلاع رساندند و پیشگام همکاران تازه وارد شدند(همکار عزیز درخصوص حذف متن مصاحبه عذرخواهی میکنم).

بازدید کنندگان محترم جهت مشاهده متن مصاحبه می توانید به آدرس داده شده مراجعه نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

[ سه شنبه 22 دی 1394برچسب:,

] [ 20:46 ] [ ]

[ ]